marți, 1 noiembrie 2011

Reactia mea dupa aflarea rezultatelor la Bac

Dimineaţa devreme la ora 5:50 mă trezesc mă îmbrac si merg în oraş,muream de curiozitate sa aflu rezultatele de la bac.Tot m-am gîndit cum a fost in vară la bac cum nu au reuşit mulţi elevi sa i-a diploma de bac din cauza ca nu au invatat si nu i-au interesat prea mult.După ce am ajuns în oraş am mers cu un coleg la un suc si eram foarte nerăbdător sa aflu rezultatele de la bac,nu ştiam ce sa mai fac ca sa treacă timpul mai repede pana se afişează rezultatele.Am invatat foarte mult pentru  examen si vreau  sa iau note cat mai bune la bac pentru a putea merge la o facultate buna, si pentru a-mi face părinţii sa fie mîndrii de mine. Intr-un fel nu mie teamă de rezultatele la bac pentru ca mă aflu intr-o scoală foarte buna în care anul trecut mulţi elevi au trecut acest examen.Cred ca atunci cînd o sa dau eu ba-cu o sa fiu foarte stresat,dar o sa învăţ si sper ca o sa rusesc, o sa aştept cu nerăbdare afişarea rezultate lor.Dacă o sa i-au ba-cu o sa pot sa mă angajez mai uşor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu