luni, 23 aprilie 2012

Activitatile mele in programul scoala altfel


In prima zi de activitati primele 3 ore am jucat fotbal si in urmatoarele 3 ore am jucat volei in sala de sport. In a doua zi am fost in sala festiva si am vizualizat un film despre cum va arata natura noastra daca nu o sa avem grija de ea.si dup aceea am participat cu doamna profesoara Iova Ana Maria la o activitate impotriva violentei, dup aceea am asteptat sa vina sora marelui scriitor Nicolae Labis adica Margareta Labis si a povestit despre copilaria sa alaturi de fratele ei.In a treia zi am venit pana la scl si am plecat inapoi acasa. In a patra zi am fost cu domnul diriginte Petrut Virgil si cu domnul Nistor Lucian  la Santion unde am fost la Centrul de Instruire si Dezvoltare Abilitati pentru Salvamont din Bihor unde ni s-a prezentat cladirea, biroul, sala de calculatoare, biblioteca si sala mare unde n-ea fost prezentat  pe un manechin tehnicile de interventie si n-ea mai aratat afara intro masina tehnici de interventie in caz de accident daca soferul ramane blocat in masina. Aceasta cladire a fost construita cu bani de la Uniunea Europeana. In a cincea zi a trbuit sa avem activitati la scoala datr am ramas acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu